Повернення або обмін товарів належної якості для домашніх тварин не регламентується окремо Законом України "Про захист прав споживачів" 
Для зоотоварів застосовні ті ж правила, які поширюються на відповідні групи товарів, призначені для людського використання.

     Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки Вашого замовлення. 
Якщо тварині був придбаний який-небудь товар, який не підійшов йому за розміром, фасоном, забарвленням або характеристиками, Ви вправі звернутися в Зоомагазин Joyful Tail протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки замовлення і вимагати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну.

     При цьому, є кілька вимог:

  • товарний вид і упаковка товару не були пошкоджені, всі бирки і ярлики збереженіта знаходяться на місці;
  • товар не був у використанні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості, забруднення і т.д.;
  • замовлений Вами товар підлягає поверненню і обміну;
  • товар складений в упаковку таким же чином, як і при отриманні.

Які товари не можна повернути/обміняти?

  • якщо використовувалися нештатні режими або параметри роботи обладнання або його компонентів (частот, напруги і ін)
  • дефекти викликані використанням, що не відповідає вимогам експлуатації;
  • виникли пошкодження, викликані попаданням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або комах;
  • виріб має виражені механічні та/або електричні пошкодження, отримані в результаті дій покупця або третіх осіб, що не відповідають вимогам експлуатації;
  • товар пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових та інших факторів або ситуацій, що не залежать від продавця;
  • вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки.
     

     У відповідності з постановою Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 р. про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:

  • продовольчі товари
  • товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг, попони, бандажі і тп.
  • корсетні товари,
  • предмети гігієни,
  • м'які або надувні іграшки,
  • товари для цуценят і кошенят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники і т.д.),
  • парфумерно-косметичні товари в аерозольній упаковці,
  • зубні щітки, гребінці, інструменти для грумінгу (ножиці, пилочки, кігтерізи, гриндери, машинки для стрижки, тощо),
  • панчішно-шкарпеткові вироби

Бракований товар або товар неналежної якості

     Якщо Ви отримали товар неналежної якості, напишіть на пошту joyful.tail.ua@gmail.com лист з темою "Обмін та повернення", вказавши номер замовлення, номер телефону для зворотнього зв'язку (якщо він відрізняється від зазначеного у замовленні), фото або відео з детальним описом ситуації. Наш менеджер зв'яжеться з Вами протягом робочого дня для вирішення питання.
     Також Ви можете звернутися до менеджера магазину за телефонами:

  • (093)500-70-77
  • (097)800-70-77

     або написати у Telegram чи Viber за номером: (093)500-70-77

ЗАГАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКОВІ ІНСТРУКЦІЇ:

Будь ласка, перевіряйте цілісність/відповідність товару у відділенні. У разі виявлення механічних пошкоджень складіть відповідний акт та зателефонуйте нам.

Якщо товар має видимий виробничий брак або не відповідає опису на сайті, для компенсації вартості доставки покупець має відмовитись від отримання замовлення у відділенні служби доставки.

Якщо Ви отримуєте замовлення у поштоматі або кур'єрською доставкою, будь ласка, зробіть відеофіксацію розпаковки та огляду товарів неперервним кадром (без зупинок відео). На початку відео обов'язково потрібен огляд нерозпакованої коробки/упаковки з усіх боків, із чітким зображенням номеру ТТН (трек номеру). У разі виявлення механічних пошкоджень товару надішліть нам відео та зателефонуйте за вказаними номерами:

  • (093)500-70-77
  • (097)800-70-77

УВАГА! Якщо механічні пошкодження товару були виявлені після того, як покупець забрав товар з відділення пошти та не склав відповідний акт з представником служби доставки, у такому випадку магазином не компенсується вартість товару та витрат на доставку через неможливість встановити винних у пошкодженні товару.


Способи повернення/обміну

  • Транспортною компанією, якою було доставлено Ваше замовлення у Вашому місті.

Зверніть увагу: повернення або обмін товару здійснюється тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.

     Якщо повернення або обмін відбувається через отримання товару неналежної якості або невідповідності замовлення, витрати на доставку для повернення або обміну здійснюються за рахунок магазину j-tail.com.ua.
     У разі якщо повернення або обмін товару відбувається не з вини магазину j-tail.com.ua - транспортні послуги оплачує покупець.

Способи відшкодування грошових коштів

  • банківська картка покупця

Зверніть увагу: зробити повернення коштів чи обмін товару ми зможемо протягом 2-7 робочих днів з моменту надходження товару до нас на склад для оцінки його товарного виду.